Izba Przyjęć

LOKALIZACJA: Pawilon 6 PARTER (poziom 0)
KONTAKT: tel. (18) 26 760 60 do 68 | wew. 215
IZBA PRZYJĘĆ czynna jest:  poniedziałek – piątek w godz. 7:00- 14:35 ,
w przypadku przyjazdu po 14:35 należy zgłosić się do lekarza dyżurującego.
 

SKIEROWANIE

Od 8 stycznia 2021 r. skierowania na ambulatoryjne świadczenia specjalistyczne i leczenie szpitalne są wystawiane w postaci elektronicznej.

Jak wygląda procedura.

  1. Lekarz wystawia e-skierowanie.
  2. Otrzymują Państwo:
    1. SMS z 4-cyfrowym kodem dostępu, albo
    2. e-mail z załączonym w PDF e-skierowaniem,
    3. a jeśli nie korzystacie Państwo z Internetowego Konta Pacjenta, lekarz powinien wydać wydruk informacyjny.
  3. Następnie należy zapisać się na świadczenia medyczne na podstawie e-skierowania.
    1. przez telefon — podając 4-cyfrowy kod i numer PESEL (już nie trzeba dostarczać skierowania osobiście),
    2. osobiście – przekazując 4-cyfrowy kod wraz z numerem PESEL lub przedstawiając wydruk informacyjny albo informację o e-skierowaniu na ekranie swojego telefonu.

Aby zarejestrować się na leczenie szpitalne w Oddziale Terenowym prosimy o kontakt pod numerem telefonu (18) 26 760 60 do 68 wew. 215 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35.

  • uwagi na dużą liczbę połączeń telefonicznych w godzinach porannych, powodujących zajętość linii, prosimy o kontaktowanie się z nami również w godzinach późniejszych, co ułatwi każdemu z Państwa załatwienie sprawy

Osobiście mogą się Państwo zapisać w Izbie Przyjęć mieszczącej się na parterze Budynku Głównego (wejście od ul. M. Skłodowskiej-Curie).

Jeśli skierowanie na leczenie szpitalne zostało wystawione w formie papierowej należy dostarczyć:

  1. przesyłając je na fax: 18 26 82 554
    lub na e-mail: ip@igrabka.edu.pl (Izba Przyjęć),

    lub
  2. przesyłając oryginał skierowania pocztą tradycyjną na adres pocztowy:
    Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
    Oddział Terenowy w Rabce-Zdroju
    ul. Prof. Jana Rudnika 3b
    34-700 Rabka-Zdrój

    z dopiskiem “skierowanie“,

Dokumenty potrzebne przy przyjęciu do szpitala:

  1. skierowanie na leczenie szpitalne,
  2. Książeczka Zdrowia Dziecka z uzupełnionymi wpisami o szczepieniach,
  3. dokumentację lekarską badań wykonanych do chwili przyjęcia do Instytutu, również zdjęcia rtg,
  4. karty informacyjne z leczenia szpitalnego, sanatoryjnego, itp.

Wyposażenie dziecka:

  1. bielizna dzienna, nocna, pantofle,
  2. okrycie wierzchnie stosowne do pory roku,
  3. przybory toaletowe: kubek, szczoteczka do zębów, 1 tubka pasty do zębów, 1 mydło toaletowe, grzebień,
  4. przybory szkolne, książki, zeszyty.

INFORMACJA DLA RODZICÓW/OPIEKUNÓW

INFORMACJA DLA RODZICÓW/OPIEKUNÓW

Warunkiem przyjęcia pacjenta i pacjenta tylko z jednym rodzicem/opiekunem na leczenie do tut. Oddziału Terenowego jest brak któregokolwiek z poniżej wymienionych stanów przez ostatnie 14 dni przed planowanym przyjęciem:

  • kwarantanna,
  • kwarantanna nałożona w ostatnich dwóch tygodniach w szkole/przedszkolu/żłobku,
  • gorączka,
  • duszność,
  • kaszel (dot. nowego epizodu kaszlu, nie kaszlu przewlekłego),
  • kontakt bezpośredni lub pośredni z osobą z rozpoznanym zakażeniem COVID-19, albo pozostającą w kwarantannie.

Przy występowaniu któregokolwiek z powyższych stanów, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Izbą Przyjęć: tel. 18 26 76 060 wew. 215, celem ustalenia postępowania dot. dalszego leczenia.

Izba Przyjęć mieści się w Budynku Głównym, dojazd od ul. Marii Skłodowskiej-Curie.


W trakcie przebywania w Oddziale Terenowym, prosimy o rygorystyczne przestrzeganie następujących zaleceń:

  • Braku odwiedzin – tylko jeden zdrowy rodzic/opiekun może przebywać wraz z dzieckiem w OT.
  • Ochrony – dzieci i rodzice/opiekunowie przebywający w oddziałach szpitala nie powinni opuszczać budynku szpitala, a salę chorych tylko za wyraźnym poleceniem lub zgodą personelu pielęgniarskiego.
  • Osoby, które w trakcie hospitalizacji dziecka opuszczą budynek szpitala nie będą mogły, poza wyjątkowymi sytuacjami, w trakcie tego pobytu do niego powrócić. Zatem wychodzenie np. w celu  zrobienia zakupów jest niemożliwe.
  • Rodzicom/opiekunom umożliwiamy zakup całodziennego wyżywienia ze Stołówki OT (płatność tylko gotówką). Zamówione posiłki będą dostarczane do sali chorych.
  • Rodzic/opiekun może dla siebie zamawiać posiłki np. z restauracji rabczańskich z dowozem do tut. OT. Odbiór tych posiłków przy wejściu do budynku, z założoną maseczką i rękawiczkami.
  • Rodzicom/opiekunom pacjentów powyżej 3 roku życia nie zapewniamy łóżka. Prosimy o przywiezienie np. łóżka turystycznego, materaca najlepiej zmywalnego.

Regulamin parkowania samochodów na terenie Instytutu jest dostępny ==> tutaj

PROSIMY O BEZWZGLĘDNE PRZESTRZEGANIE ZASAD


Parking

Regulamin parkowania samochodów na terenie Instytutu jest dostępny ==> tutaj


Zarządzenie nr 4/2019
Dyrektora
Oddziału Terenowego
im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdroju
Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc
z dnia 12 marca 2019r.

 w sprawie wysokości opłaty rekompensującej koszty realizacji prawa do dodatkowej opieki pielęgnacyjnej


Mapa rozkładu budynków w IGiChP O/T Rabka-Zdrój

Plan sytuacyjny budynków Instytutu

Mapa jest interaktywna, należy wybrać interesujący Państwa element na mapie.

Błękitnym kolorem oznaczone są działające budynki IGiChP OT Rabka -Zdrój

Plan sytuacyjny budynków Instytutu
Pawilon VI Pawilon II Pawilon X "Modrzew" Basen Hala Sportowo-Rehabilitacyjna Administracja Pralnia - Magazyn Pawilon V Wjazd do Instytutu Wyjazd z Instytutu Kasa Parkingowa Wjazd - Administracja

Pawilon X "Modrzew"

Zakład diagnostyki laboratoryjnej

      • Pracownia Analityki
      • Pracownia Mikrobiologii
      • Pracownia Immunologii
      • Pracownia Patomorfologii

Inne

        • Sekretariat Naukowy
        • Sala konferencyjna
        • Pracownia psychologii

Basen

Zakład Rehabilitacji

    • Kryty basen
    • Sala kinezyterapii/Siłownia
    • Gabinet fizykoterapii

Hala Sportowo-Rehabilitacyjna

Administracja

Administracja Instytutu

      • Sekretariat Dyrektora IGiChP OT Rabka - Zdrój
      • Dział Spraw Pracowniczych
      • Dział Księgowości Finansowej
      • Kasa (czynna w dni robocze od 8:00 do 13:30)
      • Sekcja Płac
      • Dział Zamówień Publicznych
      • Sekcja Socjalna
      • Dział Administracyjno-Eksploatacyjny - Kierownik
      • Specjalista ds. BHP
      • Radca Prawny

Stołówka

Pralnia - Magazyn

Pralnia

Magazyn - materiałowy

Pawilon V

Pawilon V - Apteka

Wjazd do Instytutu

Regulamin i Cennik płatnych miejsc postojowych na terenie Instytutu

Pawilon II "Klinika Alergologii

Pawilon VI

Pawilon V - Apteka

Pawilon X "Modrzew"

Zakład Rehabilitacji - basen, sala sportowa

biletomat

Wjazd - Administracja

Administracja


      • Sekretariat Dyrektora IGiChP
      • Dział Spraw Pracowniczych
      • Dział Księgowości Finansowej
      • Kasa
      • Sekcja Płac
      • Dział Zamówień Publicznych
      • Dział Administracyjno-Eksploatacyjny
      • Specjalista ds. BHP
      • Radca Prawny
      • Dział Żywienia
      • Stołówka

Pralnia

Magazyn mat.