Przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków pacjentów

 

Skargi i wnioski mogą być wnoszone w formie:

  • pisemnej – bezpośrednio w Sekretariacie Dyrektora od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-14:35,
  • elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej na adres: poczta@igrabka.edu.pl
    Skarga składana w formie elektronicznej musi być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym,
  • ustnej – spisane do protokołu. Protokół musi zostać podpisany przez wnoszącego skargę oraz przyjmującego zgłoszenie. Kserokopię zgłoszenia należy przekazać osobie zgłaszającej skargę/wniosek.
    • W każdy poniedziałek, w godz. od 10:00 do 12:00, pacjentów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Dyrektor Oddziału Terenowego lub osoba przez Niego wyznaczona.
    • Skargę/wniosek w formie pisemnej można złożyć na formularzu dostępnym na stronie internetowej Oddziału Terenowego Instytutu https://igrabka.edu.pl, – P-02.F-01 Formularz złożenia skargi/wniosku.
    • W razie zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie pracownik sporządza protokół przyjęcia według wzoru: Formularz P-02.F-02 Protokół złożenia skargi/wniosku.
    • W protokole zamieszcza się datę przyjęcia skargi lub wniosku, imię i nazwisko (nazwę), adres wnoszącego skargę lub wniosek oraz zwięzły opis sprawy. Protokół podpisują wnoszący skargę lub wniosek oraz przyjmujący skargę/wniosek.
    • Skargi/wnioski anonimowe pozostawia się bez rozpoznania. Jeżeli to możliwe skarżący/wnioskodawca, otrzymuje informację zwrotną, że z uwagi na anonimowość zgłoszenia,
      nie uzyska wyjaśnienia.